پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با بیان این که در ۹ دی، اوج دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان شد، تصریح کرد: این روز همانند ۲۲ بهمن ماه، به معنای واقعی کلمه "یوم الله" است و باید زنده نگهداشته شود.

حجت الاسلام هادی نبئی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوسف در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، در بیرجند با بیان این که زنده کردن 9 دی بر همه انسان های دلسوخته به نظام اسلامی و انقلاب واجب است، اظهار کرد: حماسه 9 دی، حماسه ای جاودان بوده و در قلب تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان این که در 9 دی، اوج دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان شد، تصریح کرد: این روز همانند 22 بهمن ماه، به معنای واقعی کلمه "یوم الله" است و باید زنده نگهداشته شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خوسف با اشاره به این که در سال 88، از سوی عده ای کوردل و ناآگاه بحث تقلب در انتخابات مطرح شد، خاطرنشان کرد: مردم بصیر، ولایت مدار با رهبری هوشمندانه ولی امر مسلمین، فهمیدند که در جریان این اتفاقات، بحث انتخابات به تنهایی مطرح نیست بلکه بحث اصل نظام یعنی اسلام ناب محمدی مطرح است و با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نمودند.

حجت الاسلام نبئی ضمن اشاره به وجود فتنه گران به عنوان یکی از معضلات جامعه اسلامی، یادآور شد: متاسفانه سران فتنه در ایران، با تمام  توان به مبارزه با اسلام آمدند و اگر چه تعدادشان کم است اما در جریان سال 88، ماهیت خویش را برملا ساختند.

وی با بیان این که سران فتنه در جامعه از رافت و رحمت جامعه اسلامی، سوء استفاده می کنند، متذکر شد: آنان باید علاوه بر یک مرتبه، چندین بار اعدام گردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف وجود سران و عوامل فتنه را در جامعه سبب ایجاد شک و شبهه در دلهای افراد جامعه دانست و بیان کرد: اعدام، کمترین مجازات این افراد است.

حجت الاسلام نبئی ضمن اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که "فتنه،خط قرمز ما است"، ابراز داشت: همه افراد جامعه باید نسبت به 9 دی و موضوع "فتنه"، موضع خویش را روشن نمایند.

وی بر لزوم آحاد جامعه و خصوصا هم استانی ها در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه تاکید کرد و افزود: هرکس که دلش با انقلاب است و به تعبیر دیگر بر همگان ، واجب است که در این مراسم بزرگ شرکت نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوسف در پایان اظهار داشت:مراسم بزرگداشت 9 دی در شهرستان خوسف، چهارشنبه شب از ساعت 18:30 در محل هیئت حسینی این شهرستان برگزار شده و سخنران محوری این مراسم نیز آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خواهند بود. انتهای خبر/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha