جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه طبس

حوزه/ امام جمعه طبس با بیان این که جریان ۹ دی ،دفاع از انقلاب و آرمان های آن بود، گفت: حماسه سازی این روز بزرگ به عنوان یک سند افتخار و حفظ کیان انقلاب اسلامی در طول تاریخ ایران ثبت شد

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن اشاره به اهمیت 9 دی ماه، اظهار کرد: این روز، یکی از مصادیق ایام الله است که مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنانشان تاکید بر عدم فراموشی آن نموده اند.

وی با بیان این که موضوع انتخابات، از جمله موضوعاتی است که همواره دشمنان اسلام و مسلمین در بحث آن، به دنبال فرصتی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، تصریح کرد: در سال 88 نیز دشمن ، در این خصوص برنامه ریزی کرده بود و به دنبال آلوده کردن فضا و سوء استفاده بود.

امام جمعه طبس با بیان این که هدف مهم دشمن، راه اندازی جنگ و انقلاب مخملی بود، خاطرنشان کرد: مطرح کردن بحث تقلب در انتخابات، سبب شد که حتی عده ای از افراد داخلی کشور نیز فریب بخورند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم عنوان کرد: با رهبری هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری، مردم در 9 دی، با بصیرت افزایی به خیابان ها آمدند و بساط فتنه گران راجمع نمودند و این یک حادثه مهم در طول تاریخ بود.

وی ادامه داد:9 دی که از مصادیق ایام الله بوده و در قرآن کریم نیز به ایام الله اشاره شده باید در حافظه تاریخ ماندگار بماند.

امام جمعه طبس اضافه کرد: بصیرت و هوشیاری مردم در داخل و خارج کشور، دارای اهمیت بسزایی است که باید توسط آنان پررنگ گردد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم  با اشاره به این که دشمنان هرگز دست بردار از این نظام نبوده و هر روز در حال طراحی نقشه شوم جدیدی برای این مرزو بوم هستند، متذکر شد: در ماه های آینده دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی را در پیش رو داریم که قطعا دشمن برای آن برنامه هایی تدارک دیده که همه ما باید به هوش و بیدار باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha