پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی- مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی به جنایات و نقض عهدهای آمریکا اشاره کرد و گفت: بر اساس نص صریح قرآن نباید به آمریکا اعتماد و تکیه کنیم، چرا که استعمارگر است و مانند زالو خون ملت ها را می مکد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، امروز در جمع کارکنان پشتیبانی منطقه غرب ارتش، در کرمانشاه، با گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: در سال 88 فتنه گران به خیابان ها ریخته و علیه اصل نظام و ولایت فقیه شعار داند و به عزاداری سیدالشهدا و ارزش ها اهانت های فراوانی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: ملت انقلابی ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و غیرت دینی در 9 دی به خیابان ها آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را برچیدن و نشان دادند فتنه ای که علیه دین و نظام اسلامی باشد، قابل بخشش نیست.

وی تاکید کرد: چشم امید مستضعفان به این انقلاب و نظام است، ولی عده ای با اوباش گری می خواستند ا انقلاب را از بین ببرند که به یاری خداوند و نفس قدسی امام(ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب را از هر گونه آفت و گزند حفظ کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ثبت شده است و هر سال باید گرامیداشت آن باشکوه تر از سال قبل برگزار گردد و به یک مراسم در یک مسجد خلاصه نشود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان به جنایات و نقض عهدهای آمریکا اشاره کرد و گفت: بر اساس نص صریح قرآن نباید به آمریکا اعتماد و تکیه کنیم، چرا که استعمارگر است و مانند زالو خون ملت ها را می مکد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha