جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حماسه ۹دی گفت: حوزه های علمیه همگام با ملت ایران در روز ۹ دی حمایت همه جانبه خود رااز نظام، انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) اعلام و دشمن را با حرکت خود مایوس کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، گفت: یکی از مسائل محوری در جهان اسلام مسئله ولایت است و نقش محوری این رکن مهم انقلاب، برای همه حرکت ها و جریانات در جامعه اسلامی از جمله آن  حماسه 9 دی غیر قابل انکار است.

 مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: ولایت در حقیقت گونیای است که سلامت و مستقیم  بودن کارها را در نظام مدیریتی وجامعه اسلامی به خوبی نشان می دهد.

وی بیان داشت: اگر دشمن بتواند براین نقش محوری ضربه بزند، توانسته تمام حرکت های دنیای اسلام را تحت تاثیر نقشه های شوم خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: بعد از رحلت پیامبر(ص) دقیقا دشمن در صدد تخریب نقش محوری ولایت بر آمد و موضوع ولایت روی لبه تیز تهاجم کسانی بود که با بقاء اسلام ناب و سنت پیامبر(ص) مشکل جدی داشتند.

وی بیان داشت: در زمان غیبت کبری، ولایت از سوی حضرت ولی عصر(عج) به ولی فقیه جامعه الشرایط سپرده شده است؛‌ در طول تاریخ اسلام، مهمترین دلیل شکست نهضت ها  و انقلاب ها، نبود نقش محوری ولایت فقیه در آن ها بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال افزود: برکاتی که نصیب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه شده به دلیل نقش محوری ولایت فقیه  و مدیریت و تیز هوشی رهبر انقلاب است که بنیان گذار و معماری آن امام راحل(ره) بودند.

 مدیر حوزه علمیه استان قم ابرازداشت: اما بعد از دفاع مقدس در دنیا جریان هایی از سوی استکبار جهانی و پیر استعمار گر انگلیس به وجود آمد که نشان دهنده عمق خباثت آنها برای از بین بردن رکن رکین انقلاب، یعنی ولایت فقیه بود.

وی بیان داشت: حوادثی چون پیدایش داعش، گروهای تروریستی طالبان، حمله به کویت، حمله به برج دو قلو، حمله اسرائیل به غزه، سوریه و عراق همه نقش های دشمن برای  از بین بردن مهمترین قدرت جهان اسلام، یعنی ولایت فقیه بود که از سوی غرب طراحی و اجرا شد ولی به لطف الهی نتوانستند این قدرت عظیم را  از بین ببرند.

 حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال عنوان کرد: در 9 دی حوزهای علمیه، دانشجویان وفرهیختگان و ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی با فریاد های خود به استکبار گوش زد کردند «که گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند و لحظه ای به دشمنان  اجازه  پیاده سازی اسلام آمریکایی و تشیع لندنی را نخواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: حوزه های علمیه در روز 9 دی حمایت همه جانبه خود را نظام، انقلاب و آرمانهای امام راحل(ره) اعلام و دشمن را با حرکت خود مایوس کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha