سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان با گرامیداشت حماسه ۹ دی، تصریح کرد: محوریت ولایت فقیه که الهی بودن انقلاب را تضمین و عدم انحراف از مسیر حق را رقم می زند، نقطه اوج انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در بیانیه با گرامیداشت حماسه نهم دی، تصریح کرد: حماسه 9 دی پایه های نظام را مستحکم تر و انقلاب را در مقابل همه حوادث و توطئه ها ی رنگارنگ بیمه کرد. 

مدیر حوزه علمیه کاشان در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: محوریت دین در انقلاب اسلامی ایران، اهداف و اغراض شخصی، قومی و قبیله ای، گروهی و حزبی و جناحی را کنار زده و فصل جدیدی را در عرصه جهان معاصر گشود. انقلاب با محوریت الهی بودن و دین محوری چنان عرصه سیاست های تاریخ بشری در دوران معاصر را در نوردید که هر راه مقابله ای را در برابر آن با تجربه و یا عدم تجربه شکست خورده دیدند و در نتیجه به بررسی ابعادمختلف آن پرداخته تا بتوانند ریشه های حرکت را دریابند و حربه خود را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: محوریت ولایت فقیه که الهی بودن انقلاب را تضمین و عدم انحراف از مسیر حق را رقم می زند، نقطه اوج انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی یادآور شد: فتنه 88 با یک بهانه به ظاهر ساده، ولی با برنامه ریزی های چندین ساله، شروع و سران فتنه با عنوان حق خواهی، مردمی را به صحنه خیابان ها کشانده و مسیر ظاهری خود را به اهداف بلند مدت دشمنان انقلاب در ضربه زدن به محوریت ولایت فقیه گره زده و حربه باطلی را در قالب یک حرکت خیابانی به انقلاب اسلامی تحمیل کردند.

مدیر حوزه علمیه کاشان در بخش پایانی این بیانیه تاکید کرد: حماسه 9 دی پایه های نظام را مستحکم تر و انقلاب را در مقابل همه حوادث و توطئه ها ی رنگارنگ بیمه کرد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha