پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عزت الله ضرغامی

حوزه/ عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه فتنه گران حاضر به مرزبندی با دشمنان نظام نشدند، گفت: مردم با مشاهده این وضعیت راه خود را از فتنه گران جدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی، عصر امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی، که با حضور روحانیون، طلاب و عموم مردم، در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد: گفت: مردم اصفهان در سال ۸۸ نیز همچون ایام دفاع مقدس در محکوم کردن فتنه پیشتاز بودند و در ۸ دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند و به تصویر کشیدن حماسه مردم آنان موجب شد که دیگر استان ها با الگو گیری از این شهر حماسه با شکوه ۹ دی را رقم زدند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و تلاش سران نظام برای ضربه زدن به ولایت فقیه، اذعان کرد: سال ۸۸ مقام معظم رهبری روسای ستادهای انتخابات را دعوت کرد و با کمال بزرگواری برای اطمینان خاطر به آنان وعده بازشماری آرا را داد ولی آنها اظهار کردند حتی اگر آرا صحیح هم باشد مشکل جای دیگری است.

رئیس سابق سازمان صدا و سیما با اشاره به حذف  شبکه های ایران از 25 ماهواره سراسر دنیا توسط استکبار جهانی خاطرنشان کرد: این ها به خاطر اینکه یک شبکه سحر در جمهوری اسلامی ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی را برملا ساخته با ما چنین برخوردی می کنند آن وقت در سال 88 که تمام رسانه های فارسی زبان خود را برای راه انداختن جنگ داخلی به کار انداخته بودند ما را به نقض حقوق بشر و آزادی بیان متهم می کردند.

ضرغامی در ادامه افزود: کل ماهواره های موجود 26 ماهواره می باشد که آن زمان هراس آن را داشتیم که اگر یک ماهواره دیگر را از ما بگیرند صداوسیما در برقراری ارتباط با مشکل مواجه می شد، ولی جوانان ما با ابتکار و خلاقیت روشی را جایگزین کردند که امروز اگر همان یک ماهواره را هم از ما بگیرند، هیچ خللی در کار صداوسیما ایجاد نخواهد شد.

وی در رابطه با برخورد کریمانه رهبر معظم انقلاب با سران فتنه اظهار کرد: رهبری با سران فتنه چنان محترمانه برخورد کردند که وقتی در تلویزیون همایش مردم را که در دفاع از نظام در میدان ولی عصر(عج) تجمع کرده بودند به صورت زنده پخش شد و شعار مردم علیه سران فتنه ناچار از رسانه ملی پخش شد رهبری سریع مرا احضار کردند و گفتند باید در رسانه عذرخواهی کنید و بنده همان شب در خبر 21 متنی را به آقای حیاتی دادم و از قول رسانه ملی طلب معذرت کردم.

رئیس سابق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه با گذشت زمان افرادی که به سران فتنه رای داده بودند، ماهیت آنان را شناختند و مرز خود را از آنان جدا کردند، افزود: فتنه گران می خواستند در نماز جمعه ای که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، جمع شوند و علیه نظام شعار دهند و برای اینکار همه نیروهای خود را فراخوان کردند ولی دیدید هیچ صدایی بلند نشد چون دیگر طرفداری برایشان نمانده بود و ماهیت پلیدشان آشکار شد.

ضرغامی در پایان افزود: سران فتنه حتی حاضر نشدند مرز خود را از هتاکان به سیدالشهدا(ع) جدا کنند درنتیجه مردم در روز 9 دی 88 طومار فتنه را در هم پیچیدند و امید ایادی استکباری را نا امید کردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha