پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی با اشاره به این که دشمن برای حوزه و دانشگاه برنامه های زیادی در سر دارد، گفت: اگر بخواهیم جامعه در صراط مستقیم باشد، باید از حوزه و دانشگاه پویایی و بالندگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث ادین طه محمدی، شب گذشته در دیدار اعضای بسیج رسانه استان همدان، گفت: باید لایه های تاریخ در زمان فتنه های صدر اسلام بازبینی شود چرا که همه نکات موجود در آن می تواند به عنوان یک عبرت در زمان امروز مورد استفاده است.

وی با اشاره به این که انگلستان، آمریکا و یهود توانستند سران فتنه را از مسیر منحرف کرده و از آنها علیه نظام بهره برداری کنند، افزود: لجاجت در نهان انسان یکی از بدترین رذائل و سبب گرفتاری  می شود.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان با بیان این که هر روز فتنه های جدیدی در جهان نمایان می شود که از جمله آن می توان به فتنه تکفیری ها اشاره کرد، ابراز داشت: اساتید باید مردم را نسبت به مسائل آگاه کنند، چرا که  انتظارات از روحانیت و اساتید بسیار بالا است و باید به صورت جدی در این زمینه ورود کرد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: در آخر الزمان از در و دیوار عالم، فتنه می بارد و تنها تکیه گاه مردم علما خواهند بود.

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که دشمن برای حوزه و دانشگاه برنامه های زیادی در سر دارد، گفت: اگر بخواهیم جامعه در صراط مستقیم باشد، باید از حوزه و دانشگاه پویایی و بالندگی لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha