جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک یکی از عوامل خلق حماسه ماندگار نهم دی را باید در خودشناسی و دشمن شناسی ملت در سایه ولایت مداری و بصیرت دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی نشان داد که ملت بصیر ، آگاه و قدرشناس ایران اسلامی لحظه ای دست از تبعیت از ولی فقیه و حراست از آرمان های مقدس امام و شهدا برنمی دارند و از نظام و انقلاب اسلامی به درستی حمایت می کنند.

وی با اشاره به این که فتنه گران در سال 88 با دشمنان اسلام و انقلاب هم پیمان و هم راستا شدند، گفت: اغتشاشات سال 88 و حرمت شکنی فتنه گران نسبت به مقدسات مذهبی و به خصوص دستگاه سیدالشهدا(ع) باعث خروش یکپارچه مردم از همه اقشار و طیف های گوناگون در روز نهم دی شد و به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه ای خلق شد که در تاریخ ماندگار شد.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مردم هر چند که

در ماجرای انتخابات آن سال تحت تأثیر القائات دشمن در فضای مجازی و سخنان سران فتنه دچار شک و تردید شدند اما همین ها هم پس از گذشت 8ماه از اغتشاشات و حرمت شکنی ها و بی قانونی ها ، پی به اهداف شوم دشمن و فتنه گران بُردند و راه خود را از جبهه دشمن و غیرخودی جدا کردند.

وی با بیان این که شکل گیری حماسه نهم دی پس از عنایات الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، نشانه دشمن‌شناسی و خود‌شناسی ملت بود، افزود:‌ تقویت بصیرت دینی و انقلابی راه مقابله با فتنه ها در آینده است و ما باید بدانیم که فتنه های سخت تر و پیچیده تری در مسیر انقلاب و نظام ما وجود دارد که با ولایت مداری و ایمان و روحیه انقلابی می توانیم بر آن ها فائق شویم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha