پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حماسه نهم دی

حوزه/مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن بزرگداشت یوم الله نهم دی تصریح کرد: باید بدانیم نهم دی جوهره و سنگ محک انقلابی از غیر انقلابی گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم بیانیه ای را به مناسبت 9 دی صادر کرد که در همایش حوزه انقلابی؛ پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی قرائت شد.
بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است: ساگرد نهم دیماه بزرگداشت مقام غیرت و بصیرت و نشان از مفهوم بزرگ وفاداری و ولایتمداری مردم فهیم ایران اسلامی است.
امروز در آستانه بزرگداشت قیام مردمی نه دی 88 ایران همیشه سرافراز به خود افتخار می کند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای چندمین بار دست فتنه و فتنه گر را که با نقاب نیرنگ بر چهره و سوء استفاده از فرصت پیش آمده و بی عرضگی خواص دور از بصیرت را خودنمای می کرد را رسوا و افشا نمود. 

روز نهم دی روز برملا شدن چهره منفور استکبار و اتاق توطئه ساز صهیونیست این مبغوض امت اسلام است، باید بدانید روز نهم دی استکبار با هزینه کلان باقیمانده اذناب جریان های فرسوده مانند سلطنت طلبان، انجمن حجتیه، بهاییت و دیگر سیلی خوردگان از دست با عدالت نظام اسلامی می باشد، که چون  روزگار اول انقلاب به پشتیبانی از امام خامنه ای رهبر دانای انقلاب اسلامی از مساجد و تکایا و حسینیه ها مدارس و دانشگاه ها حوزه های علمیه و ادارات، روستایی، شهری، زن و مرد و کوچک و بزرگ همه و همه آمدند تا بگویند ایرانی دست خیانت، نفوذ؛ فتنه و نفاق را از بازو قطع می نماید و نقاب از چهره اهریمنان می گشاید.
رمز پیروزی الهام از اهداف شهدا تکیه بر آرمان های اما مراحل و پذیرش فرمان بصیرت افزای رهبر انقلاب بود.
روز نه دی چون 15 خردا د و 22 بهمن از ایام الله و روز پیروزی حزب الله بر حزب شیطان است.
بزرگداشت 9 دی در واقع بزرگداشت آرمان های امام راحل و شهدای اسلام است. 
حماسه 9 دی سند افتخار حمایت از ولایت فقیه، و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است .
دشمن با ابزار جدید به دنبال انحراف و انشعاب در انقلاب اسلامی بود که با سیلی محکم مردم همیشه در صحنه به عقب رانده شده و بار دیگر الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر عج و دعای شهیدان همیشه شاهد چون باران قنوت رحمت بر امت جاری گشت. 
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن بزرگداشت یوم الله نهم دی از همه صاحب نظران احزاب گروه ها و جریان های انقلابی می خواهد تا 9 دی را به عنوان داستان راستان و آثاری از هوشیاری از ایران و ایرانیان برای نسل های آینده بازخوانی نماید و باید بدانیم نهم دی جوهره و سنگ محک انقلابی از غیر انقلابی گردید.
والسلام علیکم 
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha