جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه آموزشی چند رسانه‌ای با عنوان«پیچ تاریخ»

حوزه/ کارگاه آموزشی چند رسانه‌ای با عنوان«پیچ تاریخ» به مناسبت حماسه نهم دی با حضور روحانیون، مبلغین و طلاب استان در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ کارگاه آموزشی چند رسانه‌ای با عنوان«پیچ تاریخ» به مناسبت حماسه نهم دی با همکاری جبهه فرهنگی یزد و کانون وارثان تاریخ یزد با حضور روحانیون، مبلغین و طلاب استان در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)یزد برگزار شد.

این کارگاه آموزشی چند رسانه‌ای «پیچ تاریخ» به همراه جلسات و کارگاه های آموزشی دیگر در طول سال در راستای هم افزایی مجموعه هایی که فعالیت فرهنگی دارند، برگزار می شود که برخی دیگر از جلسات نیزقبل از ماه محرم و صفر نیز برگزار گردید و این برنامه به علت نزدیکی به حماسه نهم دی ، با عنوان«پیچ تاریخ»برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ سخنرانی حجت الاسلام جنتی معاون مؤسسه آموزشی امیر بیان قم و همچنین پرسش و پاسخ و توزیع بسته های فرهنگی از اهم برنامه های این کارگاه بود.

لازم به ذکر است این کارگاه ها و جلسات به صورت رایگان برای روحانیون، طلاب و مبلغین استان یزد با توجه به مناسبت های خاص در طول سال برگزار می گردد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha