چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خواهران

حوزه/ کارشناس فرهنگی با اشاره به ضرورت صیانت از انقلاب، تصریح کرد: آمریکا به چیزی جز براندازی نظام راضی نمی شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان،  پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در مدرسه علمیه زینب کبری (س) اردستان برگزار شد، گفت: با توجه به آیه (وذکرهم بایام الله) در قرآن کریم می توانیم یکی از نمونه های ایام الله را همین حماسه 9 دی بدانیم چرا که ایام الله به روزهایی گفته می شود که در تاریخ امت اسلام و ملتهای توحیدی دارای برجستگی  خاصی است و 9 دی نیز همانند 22 بهمن از ایام الله شد.

این کارشناس فرهنگی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه اسلامی  اظهار داشت: یکدلی مردم و انگیزه مقدس آنها جهت حفظ وحدت در جامعه سبب شد که  در روز 9 دی ماه 88 حماسه ای دیگر خلق شده و هدف دشمنان که دوقطبی ای کردن جامعه بود، تحقق نیابد.

حجت الاسلام مسعودیان ادامه داد :فتنه 88 فتنه ای انتخاباتی نبود بلکه فتنه ای آمریکایی جهت ساقط نمودن و براندازی اصل نظام  و از بستر انتخابات بود که از 10 سال قبل برنامه ریزی شده و ازطریق بعضی عناصر داخلی  یعنی همان سران فتنه  به اجرا ی نقشه های خود امیدوار بودند که با عنایت الهی و بیداری و وحدت مردم این فتنه نیز سرکوب شد.

وی خاطر نشان کرد:دشمنان جهت رسیدن به اهداف خود از بستر انتخابات (که بهترین بسترجهت تخریب قانون بود) با انتخاب رنگی خاص به دنبال اجرای کودتای مخملی و یا همان کودتای رنگی همانند کودتاهای اجراشده در اوکراین و ... بودند.

 استاد حوزه  با توجه به اینکه بحث تقلب یک شعار بود تأکید کرد و گفت: تبلیغات بر روی تقلب از ماه ها قبل از انتخابات شروع شده بود و این رمزی بود که از این طریق بتوانند قوانین نظام را زیر سئوال برده و انتخابات را ابطال کنند و موجی در جهت امانتدار نبودن نظام به راه اندازند که به لطف خداوند این بار نیز نظام اشتباه نکرد ه و آنها به هدف خود نرسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha