چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ پاسدار عباس کاظمی

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در جمع طلاب گفت: پاسداشت ۹ دی یعنی عقیم کردن اهداف جریان غرب گرا، اگر مردم جلوی نفوذ این جریان را نگیرند و آنها به بدنه تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور وارد شوند احتمال ایجاد فتنه های دیگر هم وجود دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ پاسدار عباس کاظمی، امروز در همایش روز بصیرت و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی در حوزه علمیه قزوین، که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق(ع) برگزارشد، ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و ماندگار، اظهارکرد:  9دی یادآوری حضور حماسی مردم و بصیرت به جا، در موقعیت و زمان مناسب، باعث شد مردم به فتنه 88 عکس‌العمل نشان دهند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: بزرگی وعظمت این روز حماسی به این زودی ها برای مردم روشن نخواهد شد و به خاطر ویژگی های که طراحان فتنه ۸۸ داشتند و متعاقب آن حرکت انقلابی مردم داشت، هنوز عظمت این حماسه به خوبی برای مردم روشن نشده است.

وی با اشاره به بیدارهای اسلامی و از سویی احساس خطر از جانب آمریکا و توطئه آن برای ایجاد نا امنی در خاورمیانه افزود : برگزاری انتخابات با شکوه در ایران دشمن را عصبانی کرد و آنها با اجرای سناریوی خود ، توسط برخی عمال خود فروخته هزینه های زیادی را به نظام تحمیل کردند و حوادث تلخ امروز درکشورهای عراق، سوریه و یمن حاصل  فتنه گری عده ای است که در اثر جهل و نادانی و برخی هم در اثر کینه به رهبری انقلاب داشتند با دشمن همراه و به خیال خود می خواستند کار نظام را تمام کنند.

 کاظمی با تاشاره به هزینه های فتنه ۸۸ بیان داشت: ملت تاوان سنگینی  برای فتنه پرداخت کرد و هزینه آن کمتر از هزینه هشت سال دفاع مقدس نبود و هنوز هم هزینه پرداخت می کند؛ در اثر همین فتنه حوزه اقتصادی کشور ۸ ماه تعطیل بود و تحریم های بین المللی دشمن نیز با دادن آدرس غلط برخی فتنه گران، برای تضعیف جبهه مقاومت اعمال شد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین، شناخت دشمن را ضروری خواند و گفت: پاسداشت ۹ دی یعنی عقیم کردن اهداف جریان غرب گرا، اگر مردم جلوی نفوذ این جریان را نگیرند و آنها به بدنه تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور وارد شوند احتمال ایجاد فتنه های دیگر هم وجود دارد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha