پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بصیرت

حوزه / مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی، همواره در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و اجازه دخالت و تعرض بیگانگان و فتنه گران را به سرنوشت مملکت خویش نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم قنبری امروز در مراسم بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی در جمع طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) با اشاره به این که مردم ایران اسلامی در حادثه ۹ دی با لبیک به ولایت فقیه اوج ولایت مداری خود را برای دشمنان انقلاب و ایادی استکبار به نمایش گذاشتند، گفت: حماسه ۹ دی حرکتی بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بود و در این حماسه بصیرت مردم انقلابی جهانیان را متحیر کرد.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) لرستان با اشاره به این که حماسه عظیم ۹ دی حرکتی پویا و خودجوش در راستای دفاع از ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی همواره در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و اجازه دخالت و تعرض بیگانگان و فتنه گران را به سرنوشت مملکت خویش نخواهند داد.

قنبری در پایان با بیان این که حزب الله همواره پذیرای ولایت فقیه هستند، افزود: استمرار مسیر ولایت فقیه، استمرار  قرآن و دین مبین اسلام است و باید با بصیرت و روشنگری همواره در راستای دشمن شناسی و استکبار ستیزی حرکت نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha