جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تا زمانی که جوانان با بصیرت و انقلابی در صحنه حاضر باشند، هیچ فتنه‌ای به این مملکت آسیب نمی‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در همایش بصیرت و میثاق با ولایت طلاب و روحانیون قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهر، به حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: ما باید این پیام را برای ملت روشن کنیم که همیشه، در هر زمانی ممکن است فتنه محقق شود و در برابر این فتنه‌ها، جامعه باید بصیر باشد و بتواند در زمان مناسب عکس‌العمل نشان دهد، و پیام 9 دی نیز همین مسئله می باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری و تحلیلگران بیان کردند، فتنه 88 یک حرکت خطرناک جدی در برابر نظام اسلامی بود.

وی تصریح کرد: سران فتنه از نظر فکری، دارای انحراف فکری سیاسی بوده و  در مسیر عملی خود، مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را انتخاب نکردند و منحرف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: حماسه ۹ دی ماه ۸۸ از وقایع غرور آفرین تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی با حضور کم‌نظیر خویش از نظام ولایی دفاع و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در این روز ثابت کردند که علاقه ایشان به اسلام، نظام و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی علاقه‌ای دیرینه است و با وسوسه‌های شیطانی این علاقه کم ‌رنگ نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: تا زمانی که جوانان با بصیرت در صحنه حاضر باشند، هیچ فتنه‌ای به این مملکت آسیب نمی‌رساند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha