چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله الغریفی یکی از علمای بزرگ بحرین، حضور هیئت صهیونیستی را در بحرین محکوم کرد و این سوال را مطرح کرد که آیا این اقدام در جهت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی است؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله الغریفی یکی از علمای بزرگ بحرین، حضور هیئت صهیونیستی را در بحرین محکوم کرد و این سوال را مطرح کرد که آیا این اقدام در جهت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی است؟

آیت الله الغریفی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در "منامه" گفت: سفر صیهونست ها به بحرین، احساسات ملت بحرین را جریحه دار کرده است.

وی افزود: هیئتی از صهیونیست ها به طور آشکار و تحریک آمیز به بحرین سفر کردند؛ به گونه ای که این صهیونیست ها در خیابان های بحرین اقدام به رقص همراه با آهنگ تلمود کرده اند. این مسائل نشان دهنده دشمنی با اعراب و مسلمانان است و حاکی از بنای هیکل سلیمان در میان خرابه های مسجد الاقصی و همچنین بیانگر حمایت از جنبش صهیونیستی است.

آیت الله الغریفی گفت: علمای دینی بحرین این قدام را محکوم کرده اند و آن را عملی شوم دانستند. ایشان همچنین هرگونه اقدامی را که در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت گیرد، محکوم می کنند. این است موضع غیرتمندان ملت بحرین که هرگونه نفوذ از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و دشمن امت اسلامی و عربی را در خاک وطن خود رد می کنند و نمی پذیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha