چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بویین زهرا

حوزه / افشار با تاکید بر این که جنگ امروز جنگ فرهنگی است، گفت: دشمن می کوشد تا از طریق فضای مجازی به اعتقادات، ایمان و باورهای مردم خدشه وارد کند، لذا شناخت حملات سایبری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه  از قزوین، محمد افشار صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا به موضوع مهم پدافند غیر عامل در کشور اشاره کرد و گفت: باید با مفاهیم و معیارهای پدافند غیرعامل در سطح جامعه آشنا بیشتر آشنا شویم، چراکه در جامعه کنونی جوانان و نوجوانان هدف دشمنان هستند که باید نحوه مقابله با تهدیدات و بحران‌ها را فرا بگیرند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان قزوین تصریح کرد: تحقق اهداف پدافند غیرعامل در جامعه نیازمند توجه ویژه مدیران و مشارکت همه آحاد جامعه بوده که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

وی افزود:  موضوع پدافند غیرعامل در چند سال اخیر بیش ازگذشته در سطح جامعه، رسانه و نهادهای علمی و پژوهشی به گوش رسیده است.

افشار، با بیان اینکه پدافند غیرعامل در پیشگیری، خنثی سازی و کاهش آسیب پذیری جامعه در مقابل اقدامات دشمن بسیار ضروری است، تصریح کرد : جنگ امروز جنگ فرهنگی است که دشمن با شناخت آن می کوشد تا از طریق فضای مجازی به اعتقادات، ایمان و باورهای مردم خدشه وارد کند و شناخت حملات سایبری از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید به نسل جدید هشدار های لازم را در این مورد آگاهی بخشی کرد.

وی بر آشنایی بیشتر طلاب مدارس علمیه با موضوع پدافند غیر عامل خاطرنشان کرد: باید این مسئله در جامعه توسط طلاب وروحانیون حوزه های علمیه وفرهیختگان دانشگاهی این موضوع به خوبی تبیین شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha