جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه / رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تاکید کرد: مسئولان حوزه برای مدیریت فضای مجازی پیشگام شوند، چرا که دشمنان اندیشه های جوانان ما را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با ابزار اینترنت، فضای مجازی، رسانه های بین المللی و ماهواره در صدد تغییر باورها، اندیشه ها، نگرش ها و به طور کلی سبک زندگی اسلامی را دارند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: دشمنان تلاش می کنند که جوان های ما را از آرمان های اصیل دور کنند و یک جریان واگرایی از ارزش های اسلامی را برای آنها نهادینه کنند و ارزش های بدلی را جایگزین ارزش های واقعی آنها کنند که این به مثابه جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه اگر فضای مجازی را مدیریت نکنیم، فاجعه قرن به وجود می آید، گفت: باید طلاب و روحانیون و مسئولان فرهنگی دانشگاه ها به فضای مجازی ورود کنند و از ایجاد این فاجعه بزرگ در فضای مجازی جلوگیری به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیون می توانند با ورود به فضای مجازی و آگاه سازی و بصیرت افزایی جوانان از نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان، دشمنان نظام اسلامی را از رسیدن به اهداف پلیدشان ناامید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: فضاهای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است که اگر این بستر و فرصت به درستی مدیریت نشود، به تهدید تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha