شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جانشین قائم مقام وزیر کشور در دیدار با آیت الله اعرافی

حوزه/ جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: یکی از برنامه هایی که در این ستاد به دنبال آن هستیم، مشکل بدحجابی در دستگاه های خصوصی زیرمجموعه دولت است که پیگیر آن بوده و جلسات مختلفی را تا به امروز برگزار نموده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علی ملازاده پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دیگر مسئولان استانداری قم انجام شد، اظهار داشت:  بدحجابی در جامعه مناسب و زیبنده کشور نمی باشد.

وی ابراز داشت: همچنین درصد حجاب مناسب در دستگاه های دولتی نزدیک به 85 درصد است که برای درصد باقیمانده نیز برنامه داشته تا مشکل موجود مرتفع گردد.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه هایی که در این ستاد به دنبال آن هستیم، مشکل بدحجابی در دستگاه های خصوصی زیرمجموعه دولت است که پیگیر آن بوده و جلسات مختلفی را تا به امروز برگزار نموده ایم.

ملازاده تصریح کرد: امروز در جامعه، مراکز بخش خصوصی و دانشگاه‌ها وضعیت مطلوبی دیده نمی‌شود که این روند باید اصلاح شود.

وی بیان داشت: در این راستا شبکه تبلیغی حوزه های علمیه می تواند بسیار مثمرثمر بوده و راهگشای مشکلات موجود باشد.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: مطالبه گری بزرگان برای بهبود وضع موجود، از جمله کارهای مهم و تأثیرگذار در جامعه می باشد.

ملازاده در پایان ابراز داشت: ساماندهی کارمندان بانک های خصوصی، مهدکودک ها، آرایشگاه ها و ... از برنامه هایی است که در دستور کار این ستاد قرار دارد.

گفتنی است در ادامه این دیدار، عطاءالدین قاسمی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز به ارائه سخن پرداخت و گفت: برخورد کریمانه، جلب اعتماد، تسهیل ارائه خدمات به مردم، شفاف سازی، رسیدگی به تخلفات و ... از برنامه های ما در اداره کل اجتماعی استانداری است.

وی اظهار داشت: در این راستا نیازمند به راهنمایی بزرگان حوزه بوده تا بتوانیم از مبانی دینی و فقهی در برنامه خود استفاده نماییم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پایان ابراز داشت: با برخی از معاونت های حوزه های علمیه همچون معاونت تبلیغ همکاری و تعامل داشته تا بتوانیم از ظرفیت های موجود این نهاد علمی استفاده نماییم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha