شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام جمشیدی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین با بیان این که جهان موعودگرا نیاز به مباحث مهدویت دارد به جدیت در مبارزه با بدعت‌های ظاهر شده در مسئله مهدویت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی در بازدید از موسسه آینده روشن در نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین پورسیدآقایی و معاونان این موسسه، ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات پژوهشگران و مسئولان پژوهشکده مهدویت، خاطرنشان کرد: تلاش‌های انجام شده توسط مؤسسات مختلف در زمینه مهدویت بویژه پژوهشکده مهدویت قابل تقدیر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه قم همچنین از وجود ظرفیت‌های عظیم حوزه‌های علمیه خواهران برای فعالیت در زمینه مهدویت خبر داد و خواستار تعامل هر چه بیشتر مراکز حوزوی با یک‌دیگر درباره این موضوع شد.

 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران انجام کارها و پژوهش‌های علمی درباره مهدویت را وظیفه حوزه‌های علمیه برشمرد و گفت: وظیفه حوزه‌ها تربیت سربازان برای نشر فرهنگ مهدویت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود هویت اصلی اسلام را حکومت جهانی مهدی موعود(عج) بیان کرد و گفت: وعده تمام انبیای الهی به ویژه حضرت محمد مصطفی(ص) نیز حضور و ظهور حضرت حجت(عج) بوده است.

وی با بیان این که جهان موعودگرا نیاز به مباحث مهدویت دارد به جدیت در مبارزه با بدعت‌های ظاهر شده در مسئله مهدویت تاکید کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: متأسفانه در چند سال اخیر نظریات مختلفی درباره مهدویت بیان شده که بسیاری از آن‌ها انحراف است.

 وی در پایان گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمادگی حمایت از موسسه آینده روشن جهت ترویج فرهنگی مهدوی را دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha