پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس نظری-معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: زندگی در دورافتاده ترین و صعب العبورترین روستاها شاید دشواری های خاص خود را دارد، اما تبلیغ دین در این مناطق لذتی دارد که سختی ها را شیرین می کند.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرگزاری حوزه در قزوین اظهارکرد:  تبلیغ و رساندن  پیام آموزه های دینی به همه مناطق صعب العبور کشور برای برخورداری مردمان این نواحی و فرزندان آنها از معارف دینی همواره یکی از مهم ترین دغدغه های، مسئولان حوزه، علما و جامعه دینی ایران بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین به تبلیغ روحانیون در روستاها اشاره کرد و بیان داشت: زندگی در دورافتاده ترین و صعب العبورترین روستاها شاید دشواری های خاص خود را دارد، اما تبلیغ دین در این مناطق لذتی دارد که سختی ها را شیرین می کند.

وی افزود: یکی از رسالت ها و وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ به استان ها برای نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی است که این رسالت هدف اصلی سازمان در بهره برداری از خانه های عالم و همکاری با روحانیون مبلغ است.

حجت الاسلام نظری به اعزام مبلغ به شهرها و روستاها اشاره کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی کوشیده است خدماتش را به صورت یکسان با رعایت اصل عدالت از کانال های مختلف به همه مردم درهمه نقاط از جمله نواحی دورافتاده عرضه کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به ساخت خانه های عالم در روستا ها، ابراز کرد: در حال حاضر۸۰ خانه عالم در قزوین وجود دارد که غالبا با مشارکت مردم و دستگاه های دیگری چون استانداری که در تامین اعتبار نقش دارد و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمانی که در بهره برداری نقش دارد، ساخته می شود، ضمن این که بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و مجریانی که توسط استانداری تعیین می شوند نیز در ساخت بنا همکاری می کنند.

وی به برگزاری یادواره شهدای مدافعین حرم در استان اشاره کرد و اظهار داشت:  اگر امروز یک قدرت منطقه ای هستیم به برکت خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است، لذا همه وظیفه داریم قدردان ایثارگری و خون شهدا باشیم و از آن صیانت کنیم.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدای حرم ۱۵ بهمن ماه در شهرستانهای قزوین و بوئین زهرا برگزار می شود..

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha