چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام معبودی-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با توجه به تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نباید از دشمن بیرونی ترسید، بلکه باید از تفرقه و چندگانگی که در ملت ایجاد می‌شود، اجتناب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع  روحانیون و طلاب حلقه های صالحین شهرستان بویین زهرا که درسالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزارشد اظهارکرد: دشمنان با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌ها در راه ضربه زدن به نظام، جوانان و مقابله با جمهوری اسلامی بر آمده‌اند، اما خوشبختانه با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب نقشه‌های دشمن به شکست منجر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  آسایش و امنیت کنونی کشور در میان ناامنی منطقه، مرهون تدبیر رهبری است و دشمنان باید بدانند که  آرزوی ضربه زدن به ایران اسلامی را به گور می‌برند. در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس نیز حضور گسترده و وحدت مردم در جبهه و هدایت‌های رهبری باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود:  امروز دشمن در همه صحنه ها به ویژه با وسایل ارتباطی از جمله ماهواره و شبکه های اجتماعی در صدد تخریب جامعه و جوانان هستند ،  لذا خانواده و والدین با آگاهی کامل و تقوای الهی فرزندان خود را در این عرصه آگاه نمایند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ماهواره بر بحث حجاب و عفاف، سست شدن پایه های اعتقادی و دینی در بین خانواده ها تاثیر منفی داشته و باعث به خطرافتادن کانون خانواده می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان داشت: با توجه به تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نباید از دشمن بیرونی ترسید، بلکه باید از تفرقه و چندگانگی که در ملت ایجاد می‌شود، اجتناب کرد.

وی خاطرنشان کرد: روحانیونی که با حلقه های صالحین در ارتباط هستند تلاش نمایند که برنامه ها را منحصر و محدود در يك برنامه و فعاليت خاص نکنند، بلكه به عنوان مثال در بحث جوانه های صالحین علاوه بر آموزشهای دینی، عقیدتی به آموزش های هنری، علمی، ورزشی و سبک زندگی اسلامی نیز توجه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha