جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوم انسانی

حوزه/ حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه در اسلامی سازی علوم انسانی و تربیت نیروهای انقلاب، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه نیز باید باهم اتحاد داشته باشند و البته که علوم دانشگاهی نیز باید اسلامی شود و نباید به ترجمه کتب غربی ها اکتفا کرد.

حجت الاسلام سید سجاد فاضلیان استاد حوزه علمیه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اهمیت هم گرایی نیروهای انقلابی، بیان داشت: گرچه فعالیت ارگان ها و سازمان های مختلف متفاوت است، اما هدف اصلی همه رشد و تعالی کشور است.

وی در ادامه افزود: امام راحل در اوایل انقلاب هدف اصلی را وحدت کلمه و اتحاد مسلمین دانستند به همین خاطر گروه و جناح های سیاسی نباید با اختلاف، آب به آسیاب دشمن بریزند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به لزوم هم گرایی نیروهای انقلابی کشور، تصریح  کرد: دشمن با تفرقه اندازی بین نیروهای انقلابی قصد تضعیف نظام اسلامی را دارد.

وی ادامه داد: دشمن به ویژه پیر استعمار با شعار  "تفرقه بیانداز و حکومت کن"، می خواهد نیروهای داخل را سرگرم همدیگر کرده و خود به دشمنی دیرینه اش با ایران و اسلام بپردازد.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اهمیت بصیرت، تاکید کرد: خواص و نیروهای انقلابی باید تفرقه و اختلاف های حزبی را کنار گذاشته و به تعالی کشور فکر کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای اتحاد بین مسلمین افزود: هدف همه ما تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت اسلام و جهانی شدن این انقلاب است و باید برای رسیدن به این هدف الهی همه باهم تلاش کنیم.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه در اسلامی سازی علوم انسانی و تربیت نیروهای انقلاب، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه نیز باید باهم اتحاد داشته باشند و البته که علوم دانشگاهی نیز باید اسلامی شود و نباید به ترجمه کتب غربی ها اکتفا کرد.

وی در پایان افزود: ناهماهنگی بین نیروهای انقلابی اعم از نهاد های علمی و همچنین نهاد های اجرایی مملکت سبب بدبینی و به طبع دور شدن از هدف و آرمان انقلاب می شود.  

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha