جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلبگی

حوزه/ حجت الاسلام مهاجر گفت: در حوزه های علمیه مباحثه دارای جایگاه مهم و از ویژگی های بارز نظام آموزشی حوزه می باشد، لذا طلاب به صورت دسته جمعی و گروهی با نظارت اساتید، همه روزه به مباحثه دروس می پردازند.

حجت الاسلام اصغر مهاجر، مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان تصریح کرد: این مدرسه دارای ۹۰ طلبه خوابگاهی و از مدارس سطح  یک حوزه همدان می باشد و حضور طلاب در مدرسه به سبب برنامه های آموزشی و تهذیبی از جمله کلاس ها و مطالعات دسته جمعی و دیگر برنامه به صورت شبانه روزی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان با اشاره به اهمیت نظم در مکان های آموزشی بیان داشت: همانطور که مساله اخلاق مهم است، مساله نظم که البته یکی از نشانه های اخلاق اسلامی است در این مدرسه با جدیت کنترل می شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای روحیه اخلاقی طلاب، برنامه های دسته جمعی توسل و نماز شب را در مدرسه پایه گذاری کرده و اکثر شب ها در مدرسه و در بین طلاب حضور داشتم.

حجت الاسلام مهاجر در ادامه افزود: در حوزه های علمیه مباحثه دارای جایگاه مهم و از ویژگی های بارز نظام آموزشی حوزه می باشد، لذا طلاب به صورت دسته جمعی و گروهی با نظارت اساتید، همه روزه به مباحثه دروس می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان از ارتباط خانواده های طلاب با مدرسه خبر داد و گفت: بعد از امتحانات نوبت اول سال تحصیلی 96-95 از اولیای طلاب دعوت به آمده و آنها را از وضعیت درسی فرزند خود آگاه می نماییم.

وی در پایان افزود: سعی ما بر این بوده که همواره از علمای اخلاقی شهر همچون آیت الله طه محمدی، آیت الله موسوی اصفهانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی، حجت الاسلام والمسلمین طاهری و ... استفاده نماییم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha