شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی، امر به معروف و نهی از منکر را راهکار نجات جامعه از ناهنجاری ها دانست و گفت: بسیاری از وظایف نیروی انتظامی، از مصادیق واضح امر به معروف و نهی از منکر در جهت سالم‌سازی و سالم‌نگهداری جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی شب گذشته در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهارداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های متعددی برعهده دارد که بسیاری از از این وظایف، مصادیق واضح امر به معروف و نهی از منکر در جهت سالم‌سازی و سالم‌نگهداری جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: کمک به نیروی انتظامی نه‌ تنها وظیفه هر مسلمان، بلکه وظیفه هر شهروند است و هر فرد با هر فکر و عقیده‌ای لازم است به این نیرو کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان‌ این ‌که در دیدگاه دینی، بسیاری از وظایف نیروی انتظامی، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است تصریح کرد: آنچه که مسیر تکامل هر موجودی است، قانون آن موجود در جهان هستی است و مسلّماً انسان وقتی می‌تواند به کمال برسد که قوانین الهی را رعایت کند.

وی بابیان‌این‌که قانون مانند ریسمانی است که مجموعه‌ای از اشیاء را به هم پیوند می‌دهد خاطرنشان کرد: از وظایف نیروی انتظامی این است که جامعه را در مسیر قانون حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد: همه باید تا جایی که می‌توانند همکاری کنند تا جامعه قانون‌مند شود که در این صورت، ضایعات جامعه کم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، دنیا امروز حالت جنون پیدا کرده است و تقریبا در همه جای دنیا ناامنی دیده می شود،افزود: این مردم و مسئولان هستند که با همکاری هم می‌توانند محیط و جامعه را از شرور  و آفات آخرالزمانی و جنون قرن 21 حفظ کنند.  

اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری واجب است

سردار حسین اشتری، فرمانده  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، نیز در  این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از 8 هزار و 755 کیلیومتر مرز دارد که در بیش از 7 هزار و 500 کیلومتر نیروی انتظامی به صورت مستقل حضور دارد و در مابقی مرزها به صورت مشترک با نیروهای سپاه پاسداران و ارتش حافظ مرزها هستند.

وی افزود: مسئولیت حراست بیش از 90 درصد از مرزها به عهده مرزبانی نیروی انتظامی است.

فرمانده کل نیروی انتظامی اظهار کرد: به لطف الهی و هدایت‌های مقام معظم رهبری و جدیت همکارانمان و نیروهای سپاه، ارتش و دستگاه قضایی، وضعیت امنیت ما خیلی خوب است اما باید آمادگی داشته باشیم که اگر دشمنان اسلام قصد تعرض داشته باشند بتوانیم مقابله کنیم.

سردار اشتری گفت: فرماندهی انتظامی و فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی افرادی پرتلاش، باانگیزه و دارای روحیه جهادی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی بابیان‌این‌که مقام معظم رهبری فرمودند از نظر مادی و معنوی همه باید به نیروی انتظامی کمک کنند گفت: باید همه‌ی دستگاه‌ها و مردم پای کار بیایند و کمک کنند.

وی تصریح کرد: اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری واجب است که إن‌شاءالله بتوانیم با عنایت‌های شما و پیگیری همکارانمان به ایده‌آل‌هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است برسیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha