پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 بانوی کرامت

حوزه/ مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از حضور بیش از هزار ۳۰۰ قرآن آموز خواهر در دوره های معارفی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در پاییز ۹۵ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ مریم شهبازی با اعلام این خبر گفت:‌ دوره های معارفی آستان حضرت معصومه سلام الله عیلها در قالب ترم های سه ماهه، برنامه ریزی شده و شامل ترم های بهاری، تابستانی، پاییز و زمستان می شود که در ترم پاییزه واحد فرهنگی در سال جاری بیش از هزار 300معارف آموز حضور داشتند.
مسئول واحد فرهنگی خواهران با تأکید بر این که بیشتر این دوره ها، ویژه خواهران بوده است، افزود: حضور نوجوانان و گروه های سنی بالای 8 سال نیز در این دوره ها بسیار پررنگ بود.
وی دوره های تفسیر، احکام عمومی، احکام بانوان، فضای مجازی، تربیت فرزند، سواد رسانه، مهدویت، نهج البلاغه، تربیت فرزند را از مهم ترین دوره های معارفی واحد فرهنگی در ترم پاییزعنوان کرد.
شهبازی آیین همسرداری، سیاست های مادرانه و دوره های معارفی اخلاق را از دیگر دوره های واحد فرهنگی در ترم پاییز دانست و افزود:  علاوه بر شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها، رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها نیز میزبان برنامه های معارفی روزانه و محافل سخنرانی با محوریت موضوعات مختلف دینی و فرهنگی بوده و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه سلام الله علیها است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha