سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام صفایی بوشهری

حوزه / نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: مسئولین بدانند در هر پست و لباسی و مقامی که هستند اعتبار آنان به تایید رهبری است و ملت تا آن وقت سکوت و احترام می کنند که حریم ولایت را حفظ کنند پس ارزش هر فرد در هر زمانی به اندازه قرب او به ولایت و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، امروز در مراسم یادواره شهدای فتنه که در مسجد چهارده معصوم (ع) برازجان برگزار شد با اشاره به اهداف جبهه دین ستیز، اظهار داشت: جبهه دین ستیز همیشه قصد و ضربه زدن به دین را داشته است و همیشه با جبهه حق مخالفت و در تضاد است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: جبهه دین ستیز دو هدف دارد که پرورش و جنگ تروریستی و دیگری جنگ کلاسیک است.

وی افزود: در زمان امیرالمومنین(ع) طلحه و زبیر نیز با عدالت علی(ع) نتوانستن بسازند و چون علی(ع) به کسی باج نمی داد و این دونفر نتوانستند استقامت کنند سرانجام با کمک عایشه جنگ جمل را راه انداختند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی خاطرنشان شد: در فتنه 88 نیز هم کسانی بودند با توطئه هایی فریب خوردند و این ها  با سکوتشان شعله فتنه را بلندتر کردند که سرانجام نامه بی سلام به رهبر انقلاب  نوشتند .

امام جمعه بوشهر به نقش خواص با بصیرت و نیروهای انقلابی این چنین بیان داشت: در سال 88 نیروهای انقلابی و خواص با بصیرت بسیار غم دیدند و تلاش های فراوانی را جهت روشنگری انجام دادند.

وی تاکید کرد: بنده شخصا چند نفر را جهت صحبت در صداوسیمای بوشهر دعوت کردم ولی همه آنان گفتند صبر کنید و فعلا صلاح نیست ، همین ساکتین فتنه در آینده فتنه گران انقلاب هستند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مسئولین بدانند در هر پست و لباسی و مقامی که هستند اعتبار آنان به تایید رهبری است و ملت تا آن وقت سکوت و احترام می کنند که حریم ولایت را حفظ کنند پس ارزش هر فرد در هر زمانی به اندازه قرب او به ولایت و رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha