پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دریافت جوایز خیریه برای انجمن اسلامی دانشجویی

حوزه/ اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویی فالموث، به خاطر فعالیت‌های انسان‌دوستانه برای کمک به یتیمان و نیازمندان، موفق به دریافت جوایز خیریه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویی فالموث در شهرستان کورنوال انگلستان، به خاطر شرکت در فعالیت‌های انسان‌دوستانه، موفق به دریافت دو جایزه خیریه شد. این جوایز شامل جایزه سوپرنووا برای بهترین موسسه انسان‌دوست در هفته خیریه و جایزه قهرمانان اجتماعی از سوی فدراسیون انجمن‌های دانشجویان مسلمان بودند.

هفته خیریه، یک کمپین داوطلب است که به هدف مبارزه با مشکلات بشردوستانه در سرتاسر جهان، در 6 کشور از جمله اکثر دانشگاه‌های انگلستان برگزار می‌شود.

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان فالموث برای نخستین بار در این کمپین شرکت کرده و موفق به جمع آوری 1 هزار یورو برای یتیمان و کودکان نیازمند شدند و همین تلاش‌ها نیز آن‌ها را مستحق این جایزه نمود.

سجاد جبارخیل مدیر جامعه ضمن تشکر از تمام داوطلبانی که در هفته خیریه مشارکت داشته‌اند گفت:  ما مجموعا موفق به جمع آوری 59 هزار یورو در این کمپین شدیم که این میزان نسبت به سال گذشته 2 برابر بود. ما بسیار به کاری که اینجا انجام شده  مفتخریم.

داوطلبان انجمن اسلامی کمک‌های مالی را از طریق برگزاری نشست‌ها و رویدادهای مختلفی از جمله رقابت‌های فوتبال، مسابقه آشپزی، طراحی حنای سنتی و فروش دستبند انجام جمع آوری کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha