جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله یزدی ـ آیت الله یزدی

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی شرعی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله یزدی در این پیام با یادآوری خدمات شایان این مجاهد و عالم نستوه رحلت آیت الله شرعی را خسارتی جبران ناپذیر برای حوزه علمیه دانسته است.

متن پیام رئیس جامعه مدرسین حوزه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)
 

ارتحال مجاهد خستگی‌ناپذیر آیت الله حاج شیخ محمد علی شرعی(رحمه‌الله) از اعضای فعال جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.


این عالم متعهد، عمر با بركت‌ خود را در گسترش‌ معارف‌ اهل بیت (علیهم السلام) و ارائه‌ خدمات‌ گوناگون‌ فرهنگي‌، علمي‌، سياسي، اجتماعي‌ و تربيتي‌ سپري‌ کرد.

آن روحانی مبارز براي‌ ارتقاء‌ وضعيت‌ علمي‌ و آموزشي‌ طلاب‌ و فراهم‌ آوردن‌ زمينه‌ي‌ لازم‌ در مبارزه‌ با رژيم‌ طاغوت‌، سال‌هاي‌ متمادي‌ فعالیت‌های گسترده‌ای داشت.

ایشان با پيروزي‌ انقلاب‌ به رهبری امام خمینی(ره)، تمام‌ تلاش‌ خود را بر حفظ‌ و گسترش‌ دستاوردهاي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ معطوف‌ گردانيد و با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشت و فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم نمود. ایشان تصویر روشنی از فراست و شهامت و نیز تلاشی کم‌نظیر در تبیین ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات والای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دام ظله العالی) به منصه ظهور رسانید، همچنین مرحوم آیت‌الله شرعی در مسؤوليت‌هاي‌ گوناگون؛ ‌اعم از نمایندگی مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی،  تأسیس جامعه الزهرا(س) و عهده‌دار شدن مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خدمات فراوانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نمود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این مجاهد فی سبیل‌الله را به قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الأعظم ارواحنا له الفداه، مقام‌ معظم رهبری(مدظله‌العالی)‌، مراجع عظام تقلید(دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، به ویژه حوزه‌های علمیه خواهران و خانواده‌ی محترم  ایشان تسلیت عرض نموده، رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 0 IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
    0 0
    تیتر رو اشتباه زدید آیت الله یزدی فوت نکردن:)
  • سربازان ولایت IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
    0 0
    تیتر خبر را اصلاح کنید. قلبم ایستاد!