جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گردهمایی مبلغین مدارس علمیه شهرستان کارون

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان گفت: حضور مبلغان در مدارس ضرورتی انکارناپذیر برای تربیت نسلی مومن ،انقلابی و کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرّم آباد با بیان اینکه ۴۷ مبلغ در مدارس امین این استان مشغول فعالیت هستند،  گفت: از این تعداد مبلغ ۳۱ نفر را خواهران و ۱۶ نفر را برادران تشکیل می دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان افزود:مبلغان با حضور دائم در مدارس تلاش می کنند آموزه های دینی را در بین دانش آموزان تبلیغ و نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت ،پاسخگوی احکام و سئوالات شرعی و همچنین پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان نیز خواهند بود، یادآور شد:تقویت برنامه های قرآنی در بین قشر نوجوان جامعه از دیگر برنامه های مبلغان در مدارس امین است.

حجت الاسلام ولی پور، شرکت مبلغان مدارس امین در برنامه های اولیاء و مربیان را از دیگر برنامه های آموزشی برشمرد و تصریح کرد:مبلغان با آگاهی بخشی به والدین نوجوانان در جلسات مستمر، تلاش خواهند کرد انتقال مفاهیم دینی  در بین خانواده ها را تقویت کنند.

 وی با اشاره به اینکه در طول سال کارگاههای آموزشی برای مبلغان مدارس امین برگزار می شود خاطر نشان کرد:در این کارگاهها دانش تبلیغی به مبلغان  برای انتقال مفاهیم قرآنی و سیره زندگانی اهل بیت (ع) داده خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه تلاش می شود با انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه و آموزش و پرورش میزان مدارس امین استان لرستان افزایش یابد یادآور شد:حضور مبلغان در مدارس ضرورتی انکارناپذیر برای تربیت نسلی مومن ،انقلابی و کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha