پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ جامعه الزهرا در پیامی درگذشت آیت الله محمد علی شرعی موسس حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» پیام تسلیت جامعه الزهرا به مناسبت در گذشت آیت الله شرعی بدین شرح است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ

 

خبر رحلت عالم مجاهد ,ابوالشهید ,آیت الله حاج شیخ محمد علی شرعی که عمر بابرکت خود را در راه خدمت به خلق و بسط و گسترش معارف اهل بیت(علیهم السلام) گذراندند؛ موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم مجاهد که از نقش آفرینان دوران مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی و از خدمتگزاران راستین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ با معنویت و تهذیب نفس مسیر رضای حق تعالی را با استواری طی نمود و منشأ خیرات و برکات فراوانی در خدمت به اسلام و انقلاب گردید.

سال ها مبارزه و تحمل زندان نظام طاغوت، پایمردی در مسیر آرمان های حضرت امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری)دامت برکاته(،  تأسیس و راهبری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران , تأسیس جامعه الزهراء به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع, ساخت ده ها مدرسه,دانشگاه, مسجد ,حسینیه , درمانگاه ومصلای بزرگ قم تنها بخشی از باقیات الصالحات این عالم خستگی ناپذیر و نستوه  در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تربیتی در طول زندگی پربار و سراسر خیر و برکت ایشان است.

 جامعه الزهرا(س) ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر مقام معظم رهبری )مدظله العالی( و مراجع عظام تقلید)دامت برکاتهم (وعلمای اعلام  و حوزه های علمیه و شاگردان و ارادتمندان و به طور ویژه خاندان مکرم آن مرحوم ,علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء‌الله را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسئلت می نماید.

هیئت امناء ,مدیریت، اساتید , طلاب و کارکنان جامعه الزهراء)س(

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha