پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت در مراسم تجلیل از شیخ نمر در شهرستان پاکدشت استان تهران

حوزه/ امام جمعه شهرستان پاکدشت، ضمن بیان خاطراتی از شیخ نمر و تشریح فعالیت های علمی رهبر فقید شیعیان عربستان در شهرستان پاکدشت، گفت: این روحانی شهید و مجاهد، به معنای واقعی مخلص و خداجو بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت، یکشنبه شب در بیستمین همایش تجلیل از ستارگان محراب، ویژه گرامی داشت مقام عالم مجاهد شهید آیت الله شیخ نمر باقرالنمر رهبر فقید شیعیان عربستان که در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان پاکدشت - مسجد محل اقامه نماز جماعت ایشان درسالیان گذشته - برگزار شد، اظهار داشت: این روحانی مخلص و خداجوی در حوزه علمیه پاکدشت به عنوان استاد درس فقه و ادبیات عرب تدریس می کردند.

وی افزود: شیخ نمر در مدتی که در منطقه پاکدشت تدریس داشت، شب ها را در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر نماز جماعت اقامه می نمودند و از مدرسین طلاب خارجی این منطقه هم بودند.

امام جمعه پاکدشت، با بیان سوابق مبارزاتی و مجاهدت های مردم غیور و انقلابی این شهرستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ادامه داد: مردم پاکدشت بیش از ۴۶۰ شهید دفاع مقدس و ۴۲ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب و ولایت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین لزومی با تاکید بر روحیه انقلابی مردم پاکدشت در حفظ و حراست از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی اظهارداشت: مردم پاکدشت برای انقلاب و اسلام هیچ چیز کم نگذاشتند و در حال حاضر هم درمناسبت های مذهبی و سیاسی و ملی و انقلابی به بهترین وجه و با شکوه ترین شکل حضوری حماسی و انقلابی دارند.

۳۱۳/۳۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha