چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رونمایی از یادمان آیت الله شهید شیخ نمر باقرالنمر در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان پاکدشت

حوزه/ با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، از یادمان شیخ نمر باقرالنمر رهبر فقید شیعیان عربستان، در شهرستان پاکدشت استان تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، آئین رونمایی از یادمان آیت الله شهید، شیخ نمر باقرالنمر رهبر فقید شیعیان عربستان، یکشنبه شب، با حضور حجت اسلام و المسلمین علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور و حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، و همچنین اقشار مختلف مردم، در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان پاکدشت، مسجدی است که آیت الله شهید شیخ نمر رهبر فقید شیعیان عربستان، در سالیان گذشته امام جماعت آن بود.

این مسجد شب گذشته شاهد مراسم تجلیل از مقام علمی شیخ نمر در قالب بیستمین همایش تجلیل از ستارگان محراب بود؛ سلسله همایش های ستارگان محراب، توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور و به منظور از تجلیل از امامان جماعت موفق و معرفی به عنوان الگوهای موفق برگزار می شود.

در بخش پایانی مراسم تجلیل از آیت الله شهید شیخ نمر، که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان پاکدشت و پس از برنامه های مختلف از جمله سخنرانی و مدیحه سرایی، برگزار شد، از یادمان رهبر فقید شیعیان عربستان رونمایی صور گرفت.

۳۱۳/۳۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha