جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نخستین سالگرد شهادت آیت الله نمر باقر النمر در قم

حوزه/ عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: دست رژیم آل سعود آغشته به خون شیعه و سنی است و حق گویی، حق خواهی و عدالت گرایی، جرمی بود که شهید آیت الله شیخ النمر به خاطر آن به شهادت رسید.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه نخستین سالگرد شهادت آیت الله نمر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این روحانی و مجاهد بزرگ در دفاع از مردم شیعه عربستان نقش مهمی داشت بطوریکه این مجاهد شیعه همواره همگان را در اعتدال در برخورد سفارش می کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه به بخشی از جنایت های خصمانه آل سعود اشاره داشت و گفت: این رژیم در دوران جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرد و امروز نیز با پرورش تکفیری ها موجب سلب آرامش از منطقه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دست آل سعود آغشته به خون شیعه و سنی است، افزود: نظام آل سعود بزرگ ترین پشتوانه فکری، مالی و تبلیغاتی تکفیری ها در منطقه می باشد و به خاک و خون کشیدن هزاران حاجی در فاجعه منا از دیگر جنایت های آل سعود است.

امام جمعه قم با بیان اینکه دست آل سعود در گسترش آتش افروزی و سیاست های جنگ طلبانه منطقه مشهود است، بیان داشت: یکی دیگر از بزرگترین جنایت های آل سعود حمله به مردم مظلوم یمن می باشد بطوریکه آرامش ملت های زیادی در منطقه از جمله بحرین، سوریه، یمن، عراق و پاکستان توسط جنایت های آل سعود سلب شده است. 

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha