شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از استقرار کامل و ثابت مشاورین بومی در شش مدرسه علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر اهمیت و نیاز طلاب به امر مشاوره در جهت رشد و بالندگی هر چه بیشتر اظهارداشت: با همکاری دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور از سال 93 دوره های مقدماتی آشنایی با مهارت های مشاوره اسلامی با حضور اساتید مستعد استان در ده سرفصل برگزار گردید که تعدادی از اساتیدی که موفق به اتمام دوره گردیدند در دوره های تکمیلی نیز شرکت داشتند و امروز چهار نفر از مشاورین این دوره ها به صورت دائم در مدارس علمیه استان مشغول خدمت هستند.

وی ادامه داد:همچنین دو نفر از مشاورین بومی استان که در مراکز تخصصی قم دوره های مشاوره را گذرانده اند به این مجموعه اضافه شده اند و بنا داریم به زودی در دو مدرسه دیگر استان نیز از مشاورین ثابت استفاده نماییم که به این ترتیب تمام مدارس علمیه استان از نعمت مشاورین ثابت بهره مند باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در پایان بر لزوم به روز کردن اطلاعات مشاورین تاکید و یادآور شد: در این زمینه نیز برنامه هایی تدوین شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha