پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از طریق جنگ روانی و فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی به اهداف پلید خود دست یابند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع اعضای اصلی حلقه های صالحین  طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، به  تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهارداشت: شما طلاب بسیجی در مدارس علمیه باید تلاش کنید تا با ترویج بصیرت دینی و پاسخ دادن به شبهات دینی نسل نوجوان و جوان به بایدها و نبایدها که در جامعه افزایش یافته به خوبی عکس العمل نشان دهید.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از طریق جنگ روانی و فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی به اهداف پلید خود دست یابند.

وی افزود: دشمنان درصدند با رسوخ فرهنگی در بین خانواده ها و با استفاده از همه ابزارهای فرهنگی و تبلیغی ارزشهای دینی را نشانه بروند، لذا در این شرایط حساس که تهاجم فرهنگی شدت بیشتری یافته وظیفه طلاب سنگین و حساس تر شده است.

حجت الاسلام مصطفایی بیان داشت:   دین از سیاست به هیچ عنوان جدا نیست و احیاء دین و ترویج احکام دینی و قرآنی به عهده انسان های مومن و دلسوزی است که  نگران فرهنگی دینی جامعه هستند و شما طلاب می توانید در بصیرت افزایی جوانان نقش موثری ایفا کنید.

محقق حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با انواع تهاجم فرهنگی تلاش می کنند با راه انداختن شبیخون فرهنگی به باورها آسیب بزنند؛ لذا همه  وظیفه داریم هوشیار باشیم و از ارزش ها دفاع کنیم.

وی ادامه داد: در عرصه جنگ نرم یکی از ابزارهای مهم دشمن، ایجاد شبهه است و تلاش های بی وقفه استعمار و ایادی آن در منطقه بر این اصل استوار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha