پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: نباید بگذاریم مظلومیت شیخ نمرها و شیخ زکزاکی ها در هیاهوی رسانه ای غرب فراموش شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر توسط دستگاه ظالم سعودی، اظهار داشت: این جنایت های آل سعود هیچ گاه از صفحه روزگار پاک نمی شود و قطعاً سبب ساز و مقدمه زوال و نابودی سعودی ها خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در هیاهوی رسانه های غربی سر موضوعات بی اهمیت و هدفدار خودشان، چندان به این مظلومیت ها در سطح جهانی پرداخته نمی شود؛ لذا ما وظیفه داریم نگذاریم این مظلومیت ها و خون ها به ناحق ریخته شده به فراموشی سپرده شود.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که رژیم آل سعود با اعدام شهید آیت الله شیخ نمر آن هم بدون برگزاری دادگاه عادلانه و قانونی نشان داد که به هیچ مبنای حقوقی، اسلامی و انسانی اعتقادی ندارد و ما باید این بی عدالتی ها و ظلم ها را در جهان فریاد بزنیم تا ملت های آزادی خواه و حقیقت طلب دنیا بیشتر و بهتر چهره کثیف و پلید سعودی ها را بشناسند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha