شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت آیت الله مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله شرعی گفتند: آن فقيد سعيد از پيشگامان انقلاب و عضو فعال جامعه مدرسين و از افراد بسيار پرتلاش بود و در راه انقلاب، لحظه‌اى از تلاش باز نمى‌ايستاد و دلسوزانه و پيوسته در فكر پيشرفت انقلاب اسلامى بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن کامل پيام حضرت آيت الله  مكارم شيرازى به مناسبت درگذشت آیت الله شرعی موسس حوزه علمیه خواهران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهايت تأسف خبر فقدان عالم ربانى حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علی شرعی (رحمت الله علیه) را دريافت داشتيم. آن فقيد سعيد از پيشگامان انقلاب و عضو فعال جامعه مدرسين و از افراد بسيار پرتلاش بود و در راه انقلاب، لحظه‌اى از تلاش باز نمى‌ايستاد و دلسوزانه و پيوسته در فكر پيشرفت انقلاب اسلامى بود.

آن فقيد سعيد در برابر مظاهر منكرات بسيار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقى و شرعى هيچ گاه كوتاهى نمى‌كرد.

به همين دليل مرحوم آقاى شرعى اصرار بر تأسيس دانشكده پزشكى مخصوص خواهران داشت و موفق به انجام آن شد، هرچند مدتى بعد مخالفان بر سر راه آن موانعى ايجاد كردند.

اينجانب اين فقدان اسفناك را به جامعه محترم مدرسين و همه دوستان و علاقمندان ايشان مخصوصاً بيت شريفشان صميمانه تسليت عرض مى‌كنم و علو درجات براى آن مرحوم و صبر جميل و اجر جزيل برای همه بازماندگان، مخصوصاً فرزندان محترم ايشان از درگاه خدا خواستارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha