جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه انقلابی

حجت الاسلام فراهانی علوی با اشاره به این که روحانی انقلابی جهانی می اندیشد، گفت: هدف جمهوری اسلامی، جهانی کردن اسلام می باشد و این هدف مقدس با اتحاد بین عوامل و نیروهای انقلاب محقق می شود.

حجت الاسلام جواد فراهانی علوی در گفتگو با خبرنگار حوزه در همدان با اشاره به اهمیت انقلابی بودن طلاب و حوزه های علمیه، گفت: حوزه های علمیه و طلاب باید انقلابی باشند و در راستای تبیین اهداف انقلاب و بصیرت افزایی بین مردم تمامی سعی خود را به مرحله عمل برسانند.
استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به هدف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هدف این نظام ، جهانی کردن اسلام می باشد و این هدف مقدس با اتحاد بین عوامل و نیروهای انقلاب محقق می شود.
وی در ادامه افزود: همه مردم ایران در صیانت از انقلاب مسؤول هستند، چرا که حرکت چرخ های انقلاب با عمل مردم به حرکت در می آید،لذا همه باید دست به دست هم داده و سبب پیشرفت اسلام شوند.

استاد حوزه علمیه همدان به اهمیت مساله هم گرایی نیرو های انقلابی نیز اشاره کرد و  ادامه داد: خداوند متعال در قرآن می فرماید به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید که این همان معنای هم گرایی است.
وی با اشاره به اهمیت این موضوع برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان کرد: همان طور که این مساله مبنای شرعی دارد، مبنای عقلی نیز دارد، لذا اگر هر گروهی با هر اعتقادی بخواهد به هدف خود برسد باید با هم دیگر اتحاد نظر داشته باشند.
استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: هم گرایی یعنی همسو بودن نیرو های انقلابی که این مساله خود مستلزم تکیه کردن به ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن به اوامر ایشان است.
حجت الاسلام فراهانی علوی تصریح کرد: عده ای منافع خود را در اهداف دشمن می بینند و برخی نیز با اعمال سلیقه شخصی خود مانع حرکت نظام در راستای پیشرفت و تعالی می شوند مانند فتنه سال ۸۸ که همه مردم  آن هرج و مرج ها را بیاد دارند.
وی در پایان با اشاره اهداف دشمن در رابطه با ایجاد فاصله بین نیروهای انقلاب، بیان داشت: تمامی مردم و مسئولین باید برای اتحاد و پیشرفت کشور در راستای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی بکوشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha