جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/تقدیر و حمایت از شهدای روحانی عراق کار پسندیده‌ای است که باید در این زمینه کار شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی تکریم خانواده‌های مدافعان حرم استان قم که در دفتر معظم له برگزار شد، با بیان این که توجه به خانواده مدافعان حرم مهم است، گفتند: این بحث دارای اهمیت فوق‌العاده است، زمانی که جنگ در کشور روی دهد، احساس مسئولیت آسان‌تر است و فرد با استقبال جلو می‌رود، چرا که این افراد می‌خواهند کشور خود را از دست دشمن نجات دهند، ولی این که فرد برای دفاع از اسلام به خارج کشور می‌رود، به انگیزه و ایمان فوق‌العاده نیاز دارد و خدا از آنها راضی می‌شود.

معظم له افزودند: رفتن به جبهه، ایمان عجیبی می‌خواهد، در نتیجه شهامت افراد به جبهه‌ها جذب می‌شوند و تکریم و احترام خانواده‌ها سبب جذب افراد و ادامه دادن راه شهدا می‌شود.

ایشان با اشاره به لزوم تقدیر و تشکر از شهدای روحانی گفتند: تقدیر و حمایت از شهدای روحانی عراق نیز کار پسندیده‌ای است که باید در این زمینه کار شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که علاقه‌ به دین، دیانت، رهبری و مرجعیت فرد را به این امور رهنمون می‌کند، خاطر نشان ساختند: کسانی که این انگیزه را پیدا کنند، به کمال ایمان می‌رسند، به همان نسبت که حرکت آنها فوق‌العاده است، باید به آنها اهمیت دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha