پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، حوزه انقلابی را حوزه تحول گرا و به روز خواند و گفت: بررسي و ارزيابي فعاليت هاي علمي، آموزشي، پژوهشي، فرهنگي مدارس علميه استان های خراسان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين سيدمصباح عاملي، در دیدار ائمه جمعه كاشمر، خليل آباد، بردسكن و كوهسرخ با اشاره به وظيفه حساس و سنگين امامان جمعه، به ويژه در زمينه ايجاد تحول در حوزه علميه خراسان، گفت: اين حوزه به عنوان يك حوزه انقلابي همه تلاش خود را در حل مشكلات مدارس علميه تحت مديريت خود به كار مي برد.

وي به اهميت حضور مسئولان و افراد ذي نفوذ در شهرستان ها براي همراهي در مسير تحول در حوزه علميه و به ويژه مدارس علميه هر شهرستان اشاره و خاطر نشان كرد: بررسي و ارزيابي فعاليت هاي علمي، آموزشي، پژوهشي، فرهنگي مدارس علميه در يك سال اخير و پس از حكم انتصاب مقام معظم رهبري براي شواري عالي حوزه علميه خراسان، آغاز شده و مديريت حوزه خراسان نسبت به اين امر كارهايي انجام داده و خواهد داد.

برپایه این گزارش، ائمه جمعه حاضر در اين ديدار نيز با اشاره به اهميت توجه به تحول و حوزه انقلابي، مشكلات مدارس علميه شهرهاي خود را بيان كردند كه قرار شد نسبت به موارد يادشده برنامه ريزي شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha