چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جنگ تحمیلی

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، از ساماندهی طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، رجبعلی راهی، در نشست مشترک مسئولین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با مسئولان حوزه علمیه استان، که با هدف بررسی و ساماندهی به امور طلاب شهید، جانباز و ایثارگر برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد شهید از یادگارهای امام خمینی(ره) است که با هدف ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه و همچنین پاسدارای از خون شهدا و مجاهدت ایثارگران تأسیس شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، در ادامه سخنان خود، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از جمله طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر را از وظایف این بنیاد دانست و گفت: تکریم و رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده شهدای قشر طلبه و روحانی، یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و ایثارگران می‌باشد. 

راهی اضافه کرد: در ابتدا بایستی این قشر شناسایی شده و با برپایی یادواره‌هایی از آن‌ها تجلیل شود؛ همچنین طی جلسات منظم، مشکلات این قشر بررسی و برای حل این مشکلات طرح‌ها و راه کارهایی پیشنهاد داده شود. 

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام فقیهیف معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، با بیان اینکه ساماندهی مشکلات و مسائل طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر، طرحی میمون و مبارک است، گفت: در آیات و روایات نیز، خدمت به بندگان خدا به ویژه ایثارگران و خانواده شهدا، اجر و پاداش ویژه دارد و در همین راستا واحد امور طلاب حوزه علمیه فارس، طلبه‌های ایثارگر و شاهد را شناسایی و معرفی می‌نماید و اصولا افتخارمان این است که عاشقانه به این عزیزان خدمت می‌کنیم. 

در پایان این جلسه، از حجت الاسلام اسدالله پرویز و حجت الاسلام غلامحسین خاوری، از روحانیون جانباز استان فارس، تقدیر به عمل آمد. 
٣١٣/۴٣

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha