شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهدای فلسطین

حوزه/ الرجبی گفت: توقیف پیکر شهدا یک جنایت و دفن آنها در قبرهای شماره ای جنایتی بزرگ تر و بر خلاف قوانین بین المللی و ارزش های انسانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کاید الرجبی عضو کمیته شهدای الخلیل گفت: تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر توقیف پیکر شهدای فلسطینی و دفن آنها در گورستان های شماره ای یک جنایت است.

وی افزود: کمیته شهدای فلسطین با قاطعیت تمام این مساله را پیگیری می کند و فعالیت های زیادی را برای اعتراض به توقیف پیکر شهدا توسط رژیم صهیونیسیت انجام خواهد داد؛ چراکه توقیف پیکر شهدا یک جنایت و دفن آنها در قبرهای شماره ای جنایتی بزرگ تر و بر خلاف قوانین بین المللی و ارزش های انسانی است و ما همچنان خواستار پس گیری پیکر شهدا و دفن آنها در قبرستان های مسلمانان خواهیم بود.

از سوی دیگر رائد الاطرش سخنگوی کمیته شهدا گفت: اشغالگران همچنان پیکر 9 شهید فلسطینی متعلق به مناطق کرانه باختری و قدس را در اختیار دارند و از تحویل دادن پیکر 5 شهید الخلیل و چهار شهید کرانه باختری و قدس خودداری می کنند.

وی تاکید کرد: ما به فعالیت ها و اعمال فشار بر صهیونیست ها از طریق سازمان های حقوق بشر و مؤسسات بین المللی ادامه خواهیم داد تا اشغالگران را وادار کنیم پیکر شهدا را به ما تحویل دهند و انتظار ما است است رژیم صهیونیستی در روزهای آینده از این تصمیم خود منصرف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha