جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به گسترش بسیار بالای فضای مجازی گفت: در این عصر بهترین ابزار برای تبلیغ معارف دینی و شرعی فضای مجازی می باشد که باید از این فرصت موجود بهترین استفاده برای اشاعه دین اسلام و شریعت را ببریم.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به گسترش بسیار بالای کانال ها و شبکه های مجازی در زندگی روزمره، گفت: در عصر حاضر ارتباط افراد و طبقات اجتماعی از طریق فضای مجازی خیلی راحت و سریع شده است و به آسانی اطلاعات و فرهنگ و آداب و رسوم انتقال پیدا می کند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر افزود: این از جهاتی خوب و مفید است که انسان ها باهم ارتباط دارند و براحتی ارتباط برقرار می کنند.

حجت الاسلام بنی عامریان در ادامه به مضرات فضاهای مجازی اشاره داشت و افزود: با این وجود نباید از خطرات و مضرات این فضا غافل شد و نکات منفی آن را در نظر نگرفت و انسان ها باید با برنامه و هدف مند از این فضای مجازی استفاده کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: پس باید گفت که اگر انسان برنامه دقیق و منسجمی در این حوزه نداشته باشد بی شک در این اقیانوس بی انتها غرق خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید بهترین استفاده را از فضای مجازی داشته باشند، گفت: در این عصر بهترین فضا برای تبلیغ معارف دینی و شرعی فضای مجازی می باشد و باید از این فرصت موجود بهترین استفاده برای اشاعه دین اسلام و شریعت را ببریم.

حجت الاسلام بنی عامریان ادامه داد: به نظر بنده باید افرادی که دغدغه معارف دینی دارند این فرصت را بستر خوبی برای ترویج معارف دینی در نظر بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه سنقر با تاکید بر اینکه همه طلاب باید برای اشاعه فرهنگ دینی دارای وبلاگ و سایت باشند، تاکید کرد: یک وبلاگ و سایت خوب و مفید می تواند هم شبهات دینی را به خوبی رسد کند و مهمتر از آن، جواب خوب و مستدلل برای آنها داشته باشد.

وی اظهار داشت: در این زمینه هم حوزه های علمیه باید کارگاه های خوب و راهبردی برگزار کنند تا طلاب با اطلاعات خوب و مفید وارد عمل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha