چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین اجرایی کاشان

حوزه/ فرماندار کاشان، نماز جمعه را باعث اقتدار نظام دانست گفت: رفاقت، همدلی و صمیمیت میان ائمه جمعه و جماعات و مسئولین لازمه پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حمید رضا مومنیان، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان که با حضور آیت الله نمازی، در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: ائمه جمعه نقش مهمی در ایجاد وحدت بین مردم و به وجود آوردن فضایی آرام در جامعه دارند.

وی، نماز جمعه را باعث اقتدار نظام دانست و ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همیاری ائمه جمعه با مسئولین، ابراز داشت: رفاقت، همدلی و صمیمیت میان ائمه جمعه و جماعات و مسئولین لازمه پیشرفت کشور است.

فرماندار کاشان ادامه داد: وظایفی که مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان در قبال ستاد های نماز جمعه دارند را دنبال کرده و انجام می دهیم.

وی همچنین همکاری مسئولین اجرایی با ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه را سبب رفع مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: از مسئولین می خواهم تا با همکاری با ستادهای نماز جمعه در رفع مشکلات مردم بکوشند.

لزوم تقویت تعامل ائمه جمعه و مسئولین

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان، مسئول دفتتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز در این نشست، خواستار ارتباط نزدیک و صمیمی میان مسئولین شهرستان و ائمه جمعه شد.

وی افزود: ائمه جمعه مسائل گوناگون منطقه اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را با مسئولین در میان می گذارند و هرچه این ارتباط و تعامل نزدیک تر باشد، برکات بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha