سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مهدی خوبانی

استاد حوزه علمیه مازندران، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون نقش آفرینی های ولایت و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام اسلامی به ولایت فقیه است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ولايت فقيه را رکن اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: ولايت فقيه سنگ‌‏بناى نظام جمهوري اسلامي است.

وی با بیان این که هر فرد مسلمان و انقلابی رسالت دارند تابع محض ولایت مطلقه فقیه باشد، افزود: تبعيت از ولايت مطلقه فقیه عامل سعادت و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

حجت الاسلام خوبانی، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون نقش آفرینی های ولایت و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام اسلامی به ولایت فقیه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ولایت فقیه یک رکن مهم اساسی انقلاب اسلامی به شمار می رود، تصریح کرد: مسأله ولایت فقیه به عنوان یکی از شاخصه های مهم نظام اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که در سایه ولایت فقیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشوری قدرتمند در جهان مبدل شده است، گفت: اگر ولایت فقیه در کشورمان نبود به حتم دشمن در کشور نفوذ می کرد.

حجت الاسلام خوبانی، عامل خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان را به دلیل عمود خیمه نظام و انقلاب یعنی ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: بدون ولایت و رهبری جامعه اسلامی در مسیر انحراف قرار خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه قائمشهر با بیان این که امروز دشمن برای تعضیف جایگاه ولایت از هر فرصت و ظرفیتی استفاده می کند، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت جایگاه ولایت بهره گیریم.

وی با بیان این که نظام برپايه ولايت فقيه توانسته همه توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي کند، گفت: برهمه مسؤولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان باشند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به اين که دشمنان به جايگاه ولايت فقيه در نظام مقدس جمهوري اسلامي اذعان دارند، افزود: امروز تضعيف جايگاه ولايت فقيه يکي از مهم ترين اهداف و برنامه هاي دشمنان دراين خصوص است. 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن هیچ گاه از جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی غافل نبوده است، گفت: اگر امروز در برخی کشورهای عربی شاهد به انحراف رفتن انقلاب های مردمی هستیم به دلیل عدم حضور ولایت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha