چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست سیاسی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان اردکان

حوزه / معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد درجمع طلاب اردکان گفت: حوزه های علمیه بایستی اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حامد حرزاده امروز در نشست سیاسی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان اردکان با تاکید بر تلاش حوزه های علمیه برای انقلابی ماندن گفت: حوزه های علمیه بایستی اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به لزوم تبیین رهنمودهای رهبر انقلاب در حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه با تعصب و غیرت انقلابی و هوشمندان باید در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی در خصوص جایگاه انقلاب اسلامی و حوزه انقلابی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و قرآن کریم است، لذا چون در عالم دو جبهه حق و باطل بیشتر وجود ندارد و انسان مؤمن به طور طبیعی در جبهه حق قرار دارد، باید همواره از جبهه حق دفاع و با جبهه باطل مبارزه کند و به همین جهت، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و انقلابی گری برای مؤمن به مکتب اسلام یک ضرورت است.

حرزاده همچنین در این نشست به ابعاد حماسه 9دی سال 88 نیز اشاره کرد و افزود: پس از جنگ تحمیلی که چندین کشور بدنبال از بین بردن نظام اسلامی بودند این فتنه به گونه ای پیچیده ترین نقشه دشمنان برای ایجاد اغتشاش و ایجاد دو دستگی در بین اقشار مردم بود که بحمدالله با حضور مردم در روز 9دی حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دشمن پس از فتنه 88 و شکست در آن به دنبال توطئه های دیگر برای از بین بردن انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: فتنه مثال آتش زیر خاکستر است و دشمنان نظام اسلامی بازهم با ترفندهای مختلف بدنبال ایجاد فضایی مانند سال 88 در کشور هستند تا بتوانند با برنامه ریزی هایی که مدت ها انجام داده اند، کشور را برهم بریزند و ما نیز با مشاهده وقایع سال 88 باید هوشیار باشیم و راه های نفوذ دشمن را برای مردم بازگو کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha