جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده

حوزه / مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: با تبلیغات مسموم دشمنان در فضای ماهواره ای و مجازی، اساس و بنیان خانواده ها متزلزل می شود

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، باگرامیداشت دهه بصیرت، اظهار داشت: طلاب و روحانیون نقشی مهم و تاثیرگذاری در هدایت دینی و بصیرت افزایی مردم جامعه اسلامی دارند.

وی افزود: با تبلیغات مسموم دشمنان در فضای ماهواره ای و مجازی، اساس و بنیان خانواده ها متزلزل می شود و این یک خطر جدی به شمار می رود که هم مسئولان و هم طلاب و روحانیون باید به فکر باشند تا این آسیب را از جامعه اسلامی دور کنند.

حجت الاسلام آزموده با بیان اینکه اگر طلاب و روحانیون به روز نباشند و بصیرت افزایی نکنند، دشمن نسل  جوان ما را خواهد گرفت، تصریح کرد: طلاب و روحانیون با آگاه سازی و بصیرت افزایی جامعه خصوصا نسل جوان می تواند از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه در قبال بصیرت افزایی آحاد مردم بسیار سنگین است که در این راستا طلاب و روحانیون هم باید دارای بصیرت باشند و هم بصیرت را در جامعه تبیین و نهادینه کنند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: با توجه به شرایط حساس جامعه، بصیرت بسیار حائز اهمیت بوده و طلاب و روحانیون باید با اقناع فکری افکار عمومی در بصیرت افزایی تلاش کنند و در این زمینه برای کاهش آسیب های جدی موجود در جامعه راهکار ارائه کنند، تا در این زمینه برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر این که مردم با تبعیت از رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل فتنه ها و نقشه های دشمنان بیمه می کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید تابع رهبری باشند و با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بصیرت خود را بالا ببرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha