پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مومنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی از تشکیل جبهه فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان با حضور یکصد نفر از طلاب و روحانیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در جمع خبرنگاران، از تشکیل جبهه فضای مجازی طلاب حوزه علمیه اصفهان با حضور یکصد نفر از طلاب فعال در عرصه فضای مجازی خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز فضای تبلیغ دینی منحصر به تبلیغ چهره  به چهره و روش های سنتی نیست، گفت: فضای تبلیغ مبلغین دینی در عرصه های جدید وارد شده و می طلبد حوزه های علمیه متناسب با این پیشرفت ها در این عرصه، فعالیتی هوشمندانه و روشمند داشته باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: امروز حقیقت آن است که تعداد کثیری از جمعیت جوانان جهان و از جمله جوانان ایرانی وارد عرصه فضای مجازی شده اند و دشمنان برای رسیدن به مقاصد شوم خود  درصدد بهره گیری سوئ از این ظرفیت هستند که این امر می طلبد که حضوری هماهنگ، سازماندهی و برنامه ریزی شده داشته باشیم.

وی ابراز کرد: تاکیدات مکررا رهبر معظم انقلاب  بر توجه  و فعالیت  آگاهانه در این فضا به دلیل اثرگذاری آن بر افکار و عقاید و حتی رفتار مخاطبان است که اگر حوزه های علمیه و طلاب از این ظرفیت  تبلیغی استفاده نکنند، دشمن سریعتر و راحتر به اهداف شوم خود نائل می آید.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی عنوان کرد: بر این اساس معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در راستای تحقق منویات و تاکیدات رهبری  به منظور آماده سازی حضور طلاب در عرصه فضای مجازی، اقدام به تشکیل و راه اندازی جبهه فضای مجازی طلاب حوزه علمیه اصفهان کرده است .

گفتنی است، نخستین جلسه  جبهه جبهه فضای مجازی طلاب  حوزه علمیه اصفهان، امشب با حضور یکی از متخصصین فضای مجازی و یکصد تن از طلاب فعال در عرصه فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha