شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که در هر جایی که سپاه ورود پیدا کرده، مردم خیر و برکت را لمس کرده اند، گفت: در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان که مردم گرفتاری‌های زیادی دارند، گرفتن دست آنها کاری با ارزش و نزد خداوند نیکو است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با معاون بهداشت و درمان سپاه کشور، اظهار داشت: برنامه "حلقه‌های صالحین در اقشار مختلف" از مباحث فرهنگی ارزشمند است.

وی افزود: در استان‌های محرومی مانند خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان که مردم از نظر اقتصادی مشکلاتی دارند، باید دست مردم را بگیریم، که این حرکت ها کاری  بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه ای است که در هر کجا ورود پیدا کند، همه مردم برکات این شجره طیبه را لمس می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در بخش‌های اقتصادی، صنایع سپاه پاسداران بازوان قوی کشور بوده که همواره با ابتکار و عمل وارد صحنه‌های مختلف می‌شود و امروز سپاه با برگزاری حلقه‌های صالحین سرباز مهدی(عج) را تربیت می‌کند.

وی اظهار داشت: در هر مکانی که مسائل درمانی و سلامت به صورت تخصصی انجام نشده، ورود سپاه در این شرایط برای موضوعات خدمت رسانی چه در قالب کمک‌های بلاعوض و چه خدمت رسانی نوعی ایثار است.

معاون بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی موسسه خیریه امداد گران عاشورا 250 خانواده که دچار بیماری سرطان هستند را تحت پوشش خود قرار داده و هزینه‌های آنها را تأمین می‌کند.

سردار احمد عبداللهی با بیان اینکه بعد از زمان جنگ موسسه خیریه ای به نام امدادگاران عاشورا راه اندازی شد، افزود: دراین موسسه افراد بی بضاعت که دچار بیماری سرطان وغیره هستند، تحت پوشش قرار می‌گیرند که در این راستا در کل کشور شعبه‌های مختلفی داریم.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره این موسسه از ابتدا تا انتهای جنگ در حوزه بهداری خدمت کرده و اکنون در 29 استان خدمات ما عرضه می‌شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سالانه به این موسسه عنایاتی دارند.

 معاون بهداشت درمان وآموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بحث سلامت و درمان بیماران سرطانی به عهده دولت است، اما به دلیل اینکه با مشکلاتی روبه رو است کمتر با آن پرداخته می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha