جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب و روحانیون

حوزه/ جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با تاکید بر این که بسیج و حوزه انقلابی جدایی ناپذیرند، از برگزاری همایش مشترک «حوزه و بسیج طلاب»، در بوشهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر دارابکلایی، ظهر امروز در نشست با مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با ابراز خشنودی از تعامل ایجاد شده بین حوزه های علمیه و بسیج طلاب گفت: در سال های گذشته این تعاملات به این حد وجود نداشت و  هر سال نسبت به تعامل های میان حوزه های علمیه و بسیج طلاب افزوده می شود.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه این سلیقه ای عمل کردن ها سبب آسیب در فعالیت حوزه و بسیج طلاب است، اظهار داشت: از زمانی که رهبر معظم انقلاب مسأله حوزه انقلابی را مطرح کردند، روند کار بین حوزه علمیه و بسیج طلاب شتاب بیشتری گرفت و اقدامات و تعاملات خوبی انجام شد.

وی خواستار برگزاری همایش هایی مشترک بین حوزه و بسیج طلاب شد و ابراز داشت: در آینده ای نزدیک، همایش منطقه ای جنوب استان برگزار می شود.

حجت الاسلام دارابکلایی با تاکید بر اینکه باید اندیشه های مقام معظم رهبری در جامعه تبیین شود افزود: نگاه استان بوشهر نسبت به بحث ولایتمداری بسیار خوب است که این امر ناشی از مدیریت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری نیز در این نشست اظهار داشت: در این چند ساله تعامل و تفاهم نامه های خوبی بین حوزه علمیه و بسیج طلاب در استان بوشهر بوده و رویکرد طلاب نسبت به مباحث انقلابی بیش از گذشته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان این که گستردگی فعالیت در حوزه علمیه زیاد است، گفت: متاسفانه به دلیل نبود بودجه کافی برخی از برنامه های مهم و طرح های خوب با مشکل اجرا مواجه می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha